Världens bästa!

Två underbara år med världens bästa! Idag är det två år sen han blev min, utan honom vet jag inte vad jag skulle vara inte heller vart jag hade hamnat. Han är min hjälte. Oturen är bara att babe började jobba 7 imorse och jobbar till 7 ikväll och typ 1 vecka framåt, så jag lär inte se mycket utav han idag. Jag ordnade en liten överraskning till honom, han älskar ju nötcreme s jag köpte massa nötcreme och klubbor och såg till att han fick det innan han åkte imorse, det var uppskattat kan jag säga. Schullemannen fixade ett boxerabonnemang till oss, så nu kan jag äntligen se femman, Tack älskling!

Igår var det ju fredag och jobb som vanligt. Efter jobbet åkte jag till garaget och tittade på våran nya bil och sen hem och laga mat. Senare på kvällen övningskörde vi och jag är faktiskt stolt över mig själv, jag körde på 55:an. Duktigt va?

Just nu går många utav tankarna till Jonas som blev påkörd av en lastbil på norsholmsbron i onsdags, han är fortfarande nedsövd pga smärtona. Båda benen gick, ena värre än det andra och ena foten krossades. Han fick en smäll i huvudet och ansiktet är lite förflyttat, så idag ska de försöka fixa det. Och benen är redan opererade ett antal gånger. Men vi hoppas alla att det går bra för Jonas och att han kommer må så bra som möjligt sen. Tankarna går också lite till Nettan (Jonas fru, Chrilles moster) att gå och vänta och se om hur det här kommer att sluta.


Näe nu ska jag börja fixa runt lite och försöka lura någon till att åka och handla med mig.

Ha en bra dag!

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jonas vem va???

Robert körde förbi honom den dagen ....

2009-09-12 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0