Helgen!

Helgen har varit underbar. Mys och tid för bara mig och Chrille. I lördags övningskörde vi, ekman var också med. Jag körde till Maxi, City Gross och Leons. Det gick sådär. Och senare på kvällen så försvann chrille iväg en sväng och gjorde bus.

Igår var vi i Kalmar och bytte ett drivdon på Media markt och sen åkte vi till Klaes i Österbymo och fikade och tittade runt lite, på vägen hem så åkte vi till Kisa och tittade var jag bodde, gick i skolan, gjorde dumheter och åt pizza på tolvan i Kisa, det var efterlängtat och lika gott som alltid.

När vi kom hem så kom Ekman och vi såg på film och åt lite gott. Det kändes verkligen konstigt att gå upp klockan 6 på en söndag. Men man somnade gott igår iaf.

Idag är det dags för jobb igen och senare matlagning och städning.

Ha en bra dag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

kolla mailen din, där har du ngt från mig :))

2009-09-22 @ 20:50:09
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0