Tisdag hela veckan..

Sitter och väntar på att darling ska duscha klart, ska koka makaroner till han sen.
Babe kom hem för en stund sen, han har jobbat kvällsskiftet på Econova..
Så ikväll har jag haft jag tid, pratat med Sandra om allt och inget, det är alltid lika kul att få en timma eller två att flyta förbi.
Sen har jag myst framför tv:n, jag och min förkylning.
I morse när jag vaknade låg jag kvar och myste i sängen, sen kom Älsk hem en sväng och vi åt frukost.. Sen har jag fixat lite i mitt hem och sen  mig själv såklart! Sen gick jag och jobbade en sväng och sen hem till duschen och soffan =P

Jag har en sak kvar att göra innan det är dags för sängen så ska jag skriva en lista på saker jag ska ha gjort innan jag fyller 25 år. Den kommer förhoppningsvis att visas upp här i morgon.

Nee nu ska jag mysa med Älsk..

God natt och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0