Sommar, sommar och sol!

Har precis satt mig i soffan, det har varit två händelserika dagar.
Igår, så var babe på landet med Kolma, de har grävt under huset, från 3 cm mellanrum till 40 cm mellanrum. Jag började dagen med att tvätta, Guud vad jag längtar efter min egna tvättmaskin. Stoppade i en maskin och gick ner på Åbydagen med Sussa och vi gick omkring en stund i värmen. Sen följde Sussa med hem till mig och Älsk, hjälpte till och fixa till vårat tredje rum så att jag kan börja stapla kartonger där. Sussa åkte hem och jag tvättade färdigt, sen ringde världens underbaraste Schulleman och sa att han var på väg hem och att vi skulle (eller rättare sagt han skulle) spela brännboll med Kolma och Manne m.fl. Emelie och jag stod för poängräkningen. Sen blev det raggarbilssväng på stan, mat på Leons och kvällen fortsatte på Åbykrog med "hoppidiket". Blev ytterligare en sväng till stan och sen hem och sova.

Idag har JAG, babe, Patrik och frisör-Per varit på landet och fortsatt grävt, eller jag har varit hjälpreda. Så nu är det iaf helt utgrävt, men massor mer ska göras. Efter detta åkte vi hem och duscha och nu har vi varit och ätit morsdagsmiddag hos Älsks mamma. Bakad potatis med skagenröra.. MUMS! Nu blir det law and order med babe och Ekman.


Natti natti.


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0