Såå nöjd!

Håller på att göra mig iordning för att gå och jobba, det finns massor
att göra idag. Babe har varit och sagt upp lägenheten, så senast
första augusti flyttar vi, hoppas någon tar lägenheten direkt.
Ett helt hus för oss själva, massor med plats och större kök.
Större frys iaf. Då är jag nöjd för då kan jag börja baka igen.

Igår kväll var vi och handlade, åt mat och sen träffade vi Turbo.
Han var så glad och stolt över sin dotter och han sambo.
Man blir nästan liten sugen själv.  Men bara nästan,
babe tyckte också det var mysigt, men han sa att vår tid
kommer också. 

Älsk vill bli en pappa som har tid med sina barn och har råd
att skämma bort dem ibland. Så han vill klara ut allt med sitt
 företag först så det går bra och han inte behöver jobba
12-15 timmar/dygn.




Nu ska jag bädda och lite sånt,  kanske till och med ska vara duktig och dammsuga idag. :-/

Ha en bra dag!

Puss Heej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter helt jävla underbart! Smart att se till att företaget går bra också, att han inte är borta så länge menar jag =) Puss

2009-05-28 @ 13:58:08
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0