Onsdag!

Morgonen började med att min chef ringde och sa att det hade haft
avstämningsmöte med min arbetsplats och jag hade fått jättemycket
beröm. Skoj, hmm? Det kändes nästan som att nu har jag klarat av
det här och då var det inget skoj längre. Men men.

Sen ringde Sandra och prata lite grann, sen ringde Anna och undrade
om jag skulle med till maxi och köpa födelsedagspresent till Jocke.
Klart jag följde med, men vi hitta inget skoj att handla till oss själva.. :P
Men Jocke har en födelsedagspresent att öppna iaf.

Någonstans där mitt i alltihopa fick vi reda på att Turbo och Jossan fått en dotter igår.
Grattis till er! Det var tidigare än väntat, barnet var beräknat till mitten
 av juni. Söter var flickebarnet också.

Sen följde jag med Anna hem och vi åt lunch, sallad.. Nyttig idag.. :D

Sen var det dags att gå och jobba, sen när jag nästa var klar ringde
 Sandra och pratade en stund, vi la på typ nyss. 
Det är riktigt skoj det där, även om vi pratar ofta så har vi alltid massor att säga. 
Nu sitter jag och väntar på babe, vi ska åka och handla och kanske få någon
mat i magen.

Telefonen har minst sagt gått varm idag, alltid lika skoj.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss Heej!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är faan sant, vi kan verkligen snacka huuur länge som helst =D Puss på sig

2009-05-27 @ 23:03:28
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0