Onsdag och ledigt imorgon, kan det bli bättre?

Sitter i soffan och tittar på animal planet, ska snart göra frukost..
Älsk och jag tog sovmorgon idag.. till 8.30, han brukar gå upp typ kl 6.00 annars.
Och idag ska det jobbas för fulla muggar i mina 3,5 timmar, imorn är det ledigt och på fredag ska jag bara jobba en timme eller 2 för jag hinner inte med extrasakerna för torsdag och fredag idag.. men det gör inget för babe ska ocksså jobba lite på fredag..

Gjorde en kort lista på saker jag vill ha gjort innan jag fyller 25.

1. Ta körkort.
2. Bli skuldfri(jävla CSN skit)
3. Skaffa ett annat jobb(ett heltidsjobb)
4. Börja plugga igen(hitta något som jag vill plugga först)
5. Flytta med babe, ett hus kanske.


Det är saker som jag egentligen skulle ha gjort nu.. Jag har ju pluggat, men hoppade av, dumma lilla jag.
Och det är ju därför jag har skulden till csn, men den ska bort så snart som möjligt. Sen ska jag ju få börja jobba fler timmar, men jag har inte tänkt att städa resten av livet även att det är ett skönt jobb.

Nej nu ska jag göra frulle och ringa lite samtal.

Ha en bra dag allihopa!

Puss Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0