Nu var det dags!

jaha nu var det såå, Jessica har skaffat en blogg.. :P
Idag fyller världens finaste prinsessa år, Evelina.
Älsklinge och jag var och firade henne igår, hon fick lite nya kläder och en boll med disneyprinsessorna på. Hon vart glad hon och skulle genast ha på sig kläderna och springa ut i sandlådan men det fick hon inte.. :D
Behöver ju inte smutsa ner dem det första man gör kanske..
Fick även hålla Eves lillebror Albin för första gången, sötiis. Fick vara barnvakt en liten stund med medans Johanna och Robert åkte och handlade.. Älsklingen höll Albin med men han är lite smått ovan med bebisar.
Idag är det ju måndag så då har man jobbat.. Trodde nästan att jag skulle få städa ihjäl mig efter de småbarnen hade varit ute i regnet men det var ingen fara. sen kom Babes lillasyster och gjorde mig sällskap eftersom Älsk jobbade kvällsskiftet på Econova.
Nu är det dags för sängen!

Grattis igen på födelsedagen älskade Eve peve! <3

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0