I väntans tider...

Sitter och väntar på att chrille ska komma hem, han slutar tio så det borde ju vara strax..
Har lekt lite med färgerna på texten i bloggen idag, det går framåt men jag är fortfarande inte nöjd, kommer nog dit en annan dag.. Jag ger upp för idag..
Frågade Sandra om råd förut, hon var inte riktigt nykter hon, Lulle och hon delade på en baginbox och pratade lite skit.
Låter jätteskoj men det är nog tur att man är ledig imorgon.. =P
Ska typ gå och lägga mig när babe kommer, jag är lite sjuk.. förkyld och feber..
Så jag var på apoteket förut och skulle köpa panodil, vet ni vad tanten på apoteket sa???
All panodil och alvedon ska bli recptbelagt.. Jaha så jag ska lyckas få en tid på vårdcentralen nästa gång jag har ont i huvudet då eller? aa just det kan ju hoppas att huvudvärken har gått över när man väl får komma dit.
Och vilken dubbelmoral är inte det då, det klagas på att vårdcentralerna i landet är överbelastade men visst vi gör nästa smarta drag och skickar dit lite folk till.. Smart eller inte..

Ajja babe ringde nu och han ville att jag skulle följa med till garaget en sväng..




Ha det bra!

Puss Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0