God morgon!

Sitter i min fåtölj och morgonmyser lite, chrille åkte redan vid åtta i morse.. Igår kväll då, chrille tyckte ju att jag kunde följa med tilll garaget och det gjorde jag, vi mekade fyrhjuling mede Ante och Robban.. så klockan var typ lite över ett när vi kom hem.. men det var skoj.
Jag mår lite bättre idag, kan ju iofs bero på all panodil men ändå..
Idag ska jag först och främst äta frukost, sen sminka mig och förhoppningsvis städa lite också.. Kanske hinner med en sväng till sommarstugan med Babe också, det beror på när han och Patrik är färdiga hos mormor och morfar..
Kolma var och lämnade 8 tom med jord på deras tomt igår så de skulle finfördela det idag och klippa lite häck och så..
Nej men nu blir det cigg på balkongen och frukost sen..

Later..

Puss Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0