God morgon på dig med!

Det började ju nästan bra denna morgon, förutom att babe är lite irreterad över att jag är vaken längre än han, han säger att han inte kan sova som han ska när jag är uppe eller jag ligger och tittar på tv i sängen.. Inte mina problem, jag kan inte rå för att det är rörigt i mitt huvud just nu. :( Förstår min älskling med men just nu så vill jag egentligen bara skrika högt, men jag väljer att se på tv i stället, det är ju tystare iaf! :P
Det känns som att livet aldrig kom bli lugnare och att allt bara flyter på, jag vill ha pengar så att jag kan handla, spara och ta körkort, jag vill flytta med babe och jag vill nog kanske börja plugga igen??
Men kommer det någonsin hända det med pengarna alltså, kommer jag cnågonsin få något flyt?
Jag känner att jag desperat behöver något som visar ljuset i tunneln efter alla turerna i mitt liv.
Jag har iaf några solsken i mitt liv, Älsk till exempel, han finns alltid där och är den snällaste man jag någonsin träffat.
Nu ska jag ägna lite tid åt att fixa i ordning mitt hem och sen ska väl jag försöka göra mig lite vacker också.... :P

Hörs senare!

Puss Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0