Världens underbaraste man är min! <3

Tyckte så synd om min underbara älskling igår, ingenting går som han vill. Han gör allt för att ställa upp för andra och hälften utav alla människor skäller bara på han istället för att vara tacksamma.

Idag har babe skämt bort mig, han köpte en ny mobil till mig. Såå söt <3
Älskar dig massor darling!



Titta så fin den är min nya lur!

Imorgon är jag ledig, Guud så skönt, ska packa lite och så. Våran lägenhet är nämligen tagen, så någon gång mellan 15 juli och 1 augusti flyttar vi till vårat hus. Jag bara längtar. Jag har redan köpt lite saker, så det ska bli fint och hemtrevligt.

I helgen ska jag åka till Linköping och umgås med familjen, måste kolla busstider på tal om det, jag hoppas jag hinner med en sväng på IKEA för lite heminredning till och sen måste jag hitta en par nya sommarskor. Babe åker till England på lördagmorgon för att hälsa på sin kusin och fira hennes 30-årsdag, Grattis Cisssi! Babe kommer hem igen på måndag, Mig kommer sakna Älsk. På söndag kommer Emelie och Lisa och ska fixa mitt hår, göra slingor, och babe vet ingenting om det så vi får se om han märker något när han kommer hem.

Nu ska jag krypa ner i sängen med babe, God natt och sov gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0