Såå saknad <3

Igår kväll kom babe hem, det är så mysigt att bara vara nära honom just nu, jag har inte släppt honom ur sikte idag. Det kändes att vi verkligen hade varit ifrån varandra, jag fick fjärilar imagen bara av att se honom och det pirrade i magen när han pussade mig och höll om mig. :)

Idag har vi bokat tid till handledarkursen, jag har gjort synundersökningen och fyllt i lite andra papper, så den 14 juli ska vi gå till körskolan. :D Såå nöjd.

Vi har varit och titta på en tomt idag med, som vi kanske ska bygga hus på. men det får vi se längre fram. Vi ska iaf bjuda på den.

Babe har veerkligen skämt bort mig den här veckan, först en ny mobil, sen att han såg till att mamma hämtade och skjutsade mig till tåget i helgen, sen igår när han kom hem hade han köpt parfym åt mig, sarah jessica parker parfymen, han hade också köpt toalettskyltar till huset, jättefina i mässing. Han hade köpt en skylt till grinden också och mario kart till vårat nintendo wii.. Så nu finns det massor att göra och skulle man få långtråkigt så är det ju bara att packa kartonger.


Ha en fortsatt trevlig dag, det ska jag! Jag njuter av varje sekund med älsk just nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0