.....

Oskuld?
Nej det var länge sen
 - Någon gång haft sex med samma kön?
Nope, är jag inte intresserad av heller
 - Haft sex på offentlig toalett?
Nej inte än iaf 
 - Haft sex i duschen?
Jodå det har vi allt.
 - Kollat porrfilm?
Kolla väl någon gång när man var yngre, men det är inget som intresserar mig
 - Haft sex i snön?
Det är väl lite väl kallt
 - Haft trekant?
Nej
 - Haft gruppsex?
Aldrig
 - Drömt sexdrömmar?
Jajamen
 - Blivit påkommen när du haft sex?
Jaa det har jag, fler än en gång
 - Haft sex i en bil?
Japp, flera gånger i flera olika bilar.
 - Sugit av någon?
Klart det händer väl
 - Slickat någon?
Skulle jag aldrig göra
 - Haft sex i någon annans säng?
Japp
 - Ångrat att du haft sex med någon?
Ja det finns en
 - Haft sex på stranden?
Nepp
 - Har/haft kk?
Japp
 - Haft sex med någon annans flick/pojkvän?
Det är lite diffust på den biten
 - Tänkt på någon annan när du haft sex?
Inte vad jag kan minnas
 - Haft sex i någons förälders säng?
Jaha
 - Haft sex i sjö/hav?
Nope
 - Haft sex i pool?
Tror inte det
 - Haft sex med någon kompis bror/syster?
Nja
 - Somnat under sex?
Nej inte det
 - Haft sex när det är andra folk i rummet?
Jo då
 - Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv?
Japp, Älsk är 8 år äldre än mig
 - Varit med någon som är yngre än dig själv?
Bara typ månader yngre
 - Vågar du eller!?
Hoppar du så hoppar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0