Sammanfattning!

Tillbaka igen efter flera varma, soliga och händelserika dagar.
Så här kommer en sammanfattning!



Fredagskvällen innehöll bara mys, först åt vi ost och skinkpaj, då är babe glad!



Sen åkte vi och åt glass på smultronstället. <3



Babe med våra glassar. Mumsigt värre.



Lördagen spenderades på landet och jag tog detta kort, Älsk och jag funderar på att göra detta till en tavla att ha i vardagsrummet, vad tror ni?



Kvällen spenderades med Kolma, först grillade vi och sen åkte vi lite med pärlan eller rättare sagt vi körde ihjäl pärlan!
RIP Pärlan! <3



Söndagen småfixades det lite hemma och slappade, babe tog årets första dopp i Ågelsjön med.



Måndagen och tisdagen har spenderats på landet, babe och Patrik har varit duktiga och grävt. Jag har också varit duktig och städat våra domäner, så nu kan man faktiskt åka ut och bo en helg om man känner för det. I måndags tog jag årets första dopp, ihop med Älsk så klart. Såå jäkla skönt!



Idag har vi packat kartonger och varit och badat och så klart jobbat en sväng med. Jag bara längtar tills vi flyttar nu, har köpt lite nya fina saker till huset.



Måndag, tisdag oxh onsdagskvällen har vi varit hos Ekman och Susanne och ätit melon och druckit te, Mysigt. Det kanske blir Ullared med dem den 13 Juli. *Håller tummarna så det knakar*

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och mysa med Älsk, imorgon ska vi åka och fortsätta på landet, beroende på vilket väder det blir imorn annars får vi vara hemma och packa kartonger.

- Perssikan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0