Regnar och regnar och åter bara regnar. :(

Äntligen fredag men fortfarande pissigt väder, jag kom hem för en stund sen, jag har jobbat färdigt för den här veckan och ska inte jobba igen förrens måndag vecka 30. Det blev en liten minisemester. :)

Gårdagen spenderades med babe på förmiddagen och på eftermiddagen så åkte jag och babes mamma till maxi och glodde runt i ALLA affärer, Tack för en trevlig dag och tack för inflyttningspresenten! Igår kväll var vi hos Ekman och kollade på film, jaa eller Ekman och Älsk kollade på film och jag och Susanne tyckte bara den var tråkig.

Idag som sagt har jag varit och jobbat och nu ska jag äta frukost, om en stund kommer Sussa, babes moster, och hämtar mig. Vi ska till stan, hon ska göra snygga naglar, GUUD så avundsjuk jag är, och jag ska till forex och växla tillbaka babes pengar. När detta är färdigt ska vi hem till Sussa och tvätta våra kuddar och täcken, allt för att underlätta senare. Blir att äta lunch med Sussa me doch kanske ta en middagslur på hennes soffa. :P Jag är lite trött i mössan idag.

Ikväll blir det nog en sväng till Ekman och om jag och Susanne får bestämma så blir det kanske grillning och fia med hutt!

Ha en bra dag i regnet! Jag håller tummarna för solsken.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack igen gumman!! JÄÄÄVLA skiiit väder. Tips på hur man blir frisk? Jag är lite sämre idag igen. DET är SJÄLVA FAAAAAN...! Blev det ngn fia med hutt? =P Puss på sig!

2009-07-11 @ 09:56:31
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0