Mycket att göra!

Nu ska jag försöka ta tag i det här med bloggandet igen, det har hänt mycket på senaste. Bland annat har vi flyttat till ett underbart hus, jag har tyvärr inga bra bilder än och allt är inte färdigt heller. Hästen som Chrilles mamma äger har fått ett föl, första smeknamnet var älgen. Men den är döpt till Tittur fra Sätra gård.



Sen har Sandra varit och hälsat på med, i fredags. Vi har varit i Ullared och fyndat lite med.
Just nu försöker vi bara få ihop de sista sakerna från lägenheten och få allt att stämma i huset. Just det ja, jag har fått nytt ställe att städa på med, Sandtorpet och det är nästan 6 timmar om dagen. :) Lördagen ska babe spendera med att jobba och jag ska flyttstäda lägenheten. Sen söndag blir det shopping med babes mamma. Nej nu ska jag gå och laga mat sen ska vi åka till lägenheten.

Ha en bra kväll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0