Kartonglabyrint.

Vår lägenhet är som en kartonglabyrint, full med kartonger och saker som ska packas ändå känns det som att jag aldrig kommer någonstans att det inte händer något menar jag. Det jobbigaste är iaf gjort, Köket, nu finns bara det allra nödvändigaste kvar. På söndag ska det vara tomt och städat i vårat hus, sen är det bara att städa och fixa stenhårt!

I fredags var vi häst, hund och barnvakt ute hos babes mamma, hon och sambon skulle på fest, sen tittade vi in hos Ekman en sväng. Lördagen spenderades i Västerås, Power Meet närmare bestämt. Tack för en trevlig dag ni som var med! Man var skapligt trött på söndagen sen, gick ju upp typ 06.00 i lördags morse och var inte hemma förrens vid 02.30 typ. Men jag vilade upp mig lite i bilen. :P Söndagen gick ju nästan bara åt till att ta igen sig men jag och Älsk hann med en sväng till Motala med, åt mat på Hamnkrogen och pratade lite med Sanne och hälsade sen på syster Jenny, Enkido och Enya. Det var trevligt, Enkido har blivit så stor och Enya hade jag bara sett på kort förut.

Nej nu är det väl dags att ta tag i dagn och börja packa.

Ha en bra dag!

Puss och kram <3 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa eller hur :)..

Urgulliiga :)

2009-07-09 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0