Helgen snart slut :(

Sitter och vilar en stund, har gått i affärer heela dagen. Jag har köpt 3 par skor, ett par svarta stövlar till hösten, ett par nya flipflop tofflor och ett par rosa randiga sandaler. Och sen köpte jag lite nya sängkläder med, mys.

Igår var jag i lägenheten och städade lite, så nu är det golvvård kvar i köket, hallen och vardagsrummet. Så babe sover en stund nu för han har varit på mantorp med Robin och när han vaknar så ska vi åka till lägenheten och plocka ur det absolut sista och städa sen är hela den saken ur världen och dessutom en sak mindre att göra på listan.

Igår var vi också hos Kolma och grillade med Manne, Emelie och Kolma så klart. Åt god mat, drack lite gott och pratade massor, eller mest Schullemannen.

Men nu är det dags att ta tag i livet en stund.

Ha en trevlig kväll.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hellu!!=)



Hahah är det du Jessica...? Lindell, är det så=S?

Bor hos min pojkvän i haga.

Kram

2009-07-27 @ 11:38:53
URL: http://fridadidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0