Då var det ny vecka igen...

Tiden bara rinner iväg, nu är det ny vecka och måndag igen. Idag har vi tömt lägenheten helt och den är städad och så med. Så imorgon ska vi lämna över nycklarna, Guud så skönt att det äntligen är färdigt.

Igår blev det gokart och aquagolf för boysen och vi andra satt och pratade lite och kollade. Idag har jag varit och jobbat med så det känns som att jag inte har gjort annat än att städat idag. Efter vi var klara med lägenheten så kom Ekman och Susanne och drack te på våran altan, det är mysigt med en egen altan.

Älskling och jag har planerat helgen med, för en gångs skull, vi åker till landet efter jobbet på fredag och kommer förhoppningsvis hem på söndag. Så Sandra det är bara att sparka på din karl och att ni kommer ut, lördag är jag ensam på dagen för Schullemannen ska jobba då. Lördag kväll kanske vi kan få till en grillning med. Bara att bjuda in sig själv, :P

Nej nu ska jag göra mackor till babe så att han har något att äta till frukost imorn.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

=) hej



Jo, men än sålänge så är det bara min pojkväns lägenhet. Jag pendlar mellan norrköping och kisa.

Inget jobb ännu=(, letat och letar men finns inte så mkt suck



Vad jobbar du med?

2009-07-29 @ 12:43:02
URL: http://fridadidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0