Snart är det helg!

Såå underbart, jag bara längtar.. Nu i veckorna gör man ju bara samma saker hela tiden.. Tvättar, städar, lagar mat, jobbar osv. Men om det blir någorlunda väder i helgen så ska vi åka till landet och fixa till det sista.. eller jag tror det blir det sista.

Igår va vi på Augustifesten och tittade på fyrverkerierna, det var mysigt. Ekman var med och var duracellkanin och så Kolma också. Kvällen slutade med glass på donken och lite skitsnack på OK.

Nej nu ska jag gå och hänga tvätt och äta frukost med!

Ha en bra dag!

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

De hoppas jag innerligt inte kommer hända framöver nejj... då får de bli bakåtslickat & pannband :D

2009-08-21 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0