Ny arbetsvecka igen!

Nu var det dags igen, jobb och jobb. I fredags var vi på Olearys och åt med Sussa, AnnaLena, Alex och Cissi. Cissi är babes kusin och bor i England och hon är gift med Alex. Sussa är ju babes moster och AnnaLena hennes kompis. Vi åt lite granna, åkte och handlade och åkte hem och mös. Vi träffade Frida och hennes karl på Coop med, trevligt trevligt. I lördags skötte jag hushållssysslor och sen drog jag, Ekman och Susanne och shoppade det sista och sen åkte vi till landet. Heelt underbart! Senare på kvällen så kom Kolma, Manne och Emelie också. Mycket sprit vart det och mycket skojigt var det. Igår kom Sussa, Alex och Cissi ut till landet och vi fixade lite så nu är det jättefint, och babe fixade färdigt  dräneringen så nu ska det bara byggas mur och fyllas igen. Kvällen spenderade vi hemma i vårt hus, och grillade hos babes mamma med. Tack alla för en trevlig helg!

Men nu är det dags att gå och jobba. Idag börjar jag än dra kosten med, hejdå till socker och fett!

Ha en bra dag!

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag hade minsann inte druckigt en droppe, men svampbobfyrkant är roligt att säga + att han är störtskööön:D HAHA, jag är alltså inte mer störd än vanligt=) Puss

2009-08-12 @ 16:40:02
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0