Helg igen <3

sitter hemma och väntar på att Susanne och Ekman ska höra av sig, vi åkte inte till landet igår för det var så tråkigt väder. Det bär av idag istället, men babe jobbar till 4 i Linköping, så vi åker och handlar och åker ut i förväg. Men som sagt de har inte hört av sig än och jag måste hinna till bolaget med.

Vaknade imorse och var dunderförkyld också, det beror nog på alla nya bakterier från barnen på dagiset. Men det går väl förhoppningsvis över snart. Men så länge är jag, min nässpray och panodil som ler och långhalm.

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa.. bli medlem vett jaa.. bli my friend :D



Kolla min siida =)



www.gladmamma.pixbox.se

2009-08-03 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0